Save Print PDF

Általános szerződési feltételek

 

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: TERRA DEKOR Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 4225 Debrecen, Csatár utca 11.

Adószám: 24977416-2-09

Cégjegyzék szám: Cg. 09-09-026187

Kibocsátó cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: terradekor.hu

Telefonos elérhetőség: 0630-206-8882

Általános tudnivalók:

 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.terradekor.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. 

A webáruházban bárki szabadon böngészhet, de vásárlásra csak akkor van lehetőség, ha magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. 

A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a nem fogadunk el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el az Ügyfél részére. 

A rendelés teljesítése a megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon személyes átvétellel előre egyeztetett időpontban, postai vagy futárszolgálat általi kiszállítással történhet. A terméket postai kiszállítás esetén előre utalással, futárszolgálattal utánvétellel, személyes átvétel esetén készpénzzel fizetheti.

A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a fent megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Rendelési információk:

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Kosárban, a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség. Az aktív rendelést érintő adatok módosítására a 06 30-206-8882 telefonszámon, vagy terradekorkft@gmail.com  címünkön van lehetőség. 

Termékek leírása

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a Weboldalon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek. 

A termék vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (27%), azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. 

A Weboldalról megrendelhető termékek árainak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. 

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Rendelés menete

A termékek közötti böngészés regisztráció nélkül is lehetséges, csakúgy, mint a vásárlás is.

A vásárláshoz az oldal felső, középső részén lévő Webshop menűbe lépés után van lehetőség. A belépést követően a bal oldalon található termékkatekóriákba lépve töltődnek be a termékek. A megfelelő darabszám kiválasztása után a kosárra kattintással tehetjük a terméket a kosarunkba. Alapesetben mindig egy terméket ajánl fel a rendszer, ha ettől el szeretne térni, módosítson.

Ha a kosárba tette a terméket, alsó sorban döntheti el, hogy tovább vásárol, és böngészik a többi termék között, vagy úgy dönt, hogy lezárja a vásárlást. A kosárban adhatja meg a számlázási és szállítási adatokat ,illetve itt van lehetőség a különféle szállítási és fizetési módok kiválasztására is. A rendszer több szállítási módot ajánl az Ön vásárlási értékének megfelelően. Több fizetési mód is rendelkezésre áll: a hagyományos utánvételes/ készpénzes fizetés mellett lehetőség van a rendelés árának átutalására is. Átutalás esetén csak abban az esetben szállítjuk ki a rendelést, ha annak végösszege megérkezett cégünk bankszámlájára.

A megrendelés véglegesítése után a rendszer egy automatikus visszaigazolást küld Önnek e-mailben. Ez még csak annyit jelent, hogy fogadtuk a megrendelést. Az e-mail tartalmazza a rendelésének minden adatát (az ennek mellékleteként küldött PDF file csak tájékoztatásra szolgál, NEM adóügyi bizonylat). A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik, munkatársaink e-mailben, vagy telefonon visszaigazolják az Ön megrendelését, ha valamelyik termék véletlenül nincsen raktáron annak beszerzési idejéről, stb. A megrendelést Ön a teljesítésig módosíthatja, illetve lemondhatja. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.

A megrendeléseket igyekszünk a lehető leggyorsabban eljuttatni Önhöz.

 

 A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 15:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. 

Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. 

A Webáruházban leadott rendelések általános teljesítési határideje – raktárkészlettől függően - a visszaigazolástól számított 5-15 munkanap. Amennyiben a rendelést a Szolgáltató nem tudja a vállalt határidőre teljesíteni, köteles a késésről, és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni az Ügyfelet. 

Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át - ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik.


A jelen dokumentumban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik. 

A szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

 

Fizetési módok:

Készpénz: személyes átvételkor székhelyünkön, vagy Debrecenben a saját autónkkal végzett kiszállításkor van lehetőség.

Utánvétel: futárszolgálat munkatársának készpénzzel fizethet a rendelt termékek átvételekor

Átutalás: a Balmazújváros és Vidéke sz. 59900074-11032151 számlánkra történő átutalással a termék átvétele előtt is kiegyenlítheti a számláját. Kérjük, hogy az utalás megkezdése előtt várja meg, míg telefonon vagy emailben értesítjük arról, hogy a termék rendelkezésre áll, esetleg ha nincs raktáron, akkor mennyi a rendelési idő. Ha ezt a fizetési módot választja, úgy a termék személyes átvétele, ill. fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi

 

Szállítási lehetőségek:

Személyes átvétel: személyes átvételre kizárólag előre egyeztetett időpontban a webáruház székhelyén van lehetőség. A személyes átvétel díjmentes.

Személyes kiszállítás Debrecen területén: Előre egyeztetett helyszínen és időpontban Debrecenben átvehető a termék.

Szállítás postai úton: kizárólag előre utalással van lehetőség postai kiszállításra.

Szállítás futárszolgálattal:a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni (kivéve, ha azt korábban bankkártyával, vagy átutalással már kifizette). A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és az esetleges egyéb dokumentációt a csomag tartalmazza. Fontos, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni! Mivel a futárok 08:00 - 17:00 óra között szállítanak, ezért arra kérjük Önt, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot legyen kedves megadni

 

Szállítási díjtételek:

Személyes átvétel székhelyünkön:  ingyenes

Házhozszállítás Debrecen területén belül: 999 Ft 

 

Postai szállítás előre utalással: 1 499 Ft

 

Szállítás futárszolgálattal:1 599 Ft

 

Szállítási határidő:

a csomag feladásától számított szállítási idő MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN 2-5 MUNKANAP.

Elállás joga:

Abban az esetben, ha Ön el kíván állni megrendelésétől, azt a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek mellett megteheti.

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Az elállási jogát abban az esetben gyakorolhatja, ha a terméket nem bontotta fel, annak csomagolása sértetlen, vagy olyan állapotú, amely nem akadályozza a termék újra értékesítését

Jótállás:

Az áruházban kizárólag új termékeket értékesítésünk.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Önnek történő átadásának a napja. Azonban webáruházunk nem értékesít a kötelező jótállás alá tartozó termékeket. Webáruházunk a gyártó által önként vállalt jótállási időt biztosítja vásárlói részére, mely jótállási időt minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegy tartalmaz.

Webáruházunk vállalja, hogy Vevőinek a garanciális ügyeik intézése esetén segítséget nyújt, és a Vevő érdekében a forgalmazóknál eljár. Amennyiben a Vevő ezen igényével keresi meg bennünket, úgy a garanciális termék székhelyünkre történő visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. A garanciális csere vagy javítás után a terméket telephelyünkön lehet átvenni. Amennyiben a Vevő telephelyünkön az árut nem tudja átvenni, saját költségén kérhet kiszállítást. Webáruházunk fenntartja magának azt a jogot, hogy egyes esetekben a garanciális ügyintézést megtagadja, ilyen esetekben azt a Vevőnek közvetlenül a magyarországi forgalmazóval kell